Praktik, träning och sol

Idag startade jag min dag på gymmet! Körde stenhårt på mitt träningsschema i ca 6 veckor i våras men sen åkte vi till Thailand så det blev inte riktigt slutfört haha. Jag mådde så himla bra sist när jag var inne i min träningsbubbla så jag tänker köra igång igen och slutföra mina 3 månader. Heja mig!

Idag startade även min praktik, vi kommer att ha praktik under hela november månad och jag kommer spendera dessa veckor hos Day Fotografi! När vi gjorde ett litet fototest i skolan för ett tag sedan kom vi fram till att jag verkar vara ganska insnöad på kort skärpedjup och ljusa, lite romantiska bilder vilket är väldigt mycket vad min praktikplats gör så kommer nog trivas som fisken i vattnet! Idag fick jag vara med på en barnfotografering i studion och på en lägenhetsfotografering i Huskvarna, var väldigt kul att hänga med och se hur allt går till! :)

 
 Hela hösten har bjudit på så bra väder, bilder från en promenad förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0