Simple as that

Denna veckan har gått så himla fort, imorse när jag gick upp fick jag för mig att det var måndag för att jag var ledig i både måndags och tisdags haha. Idag började jag praktiken halv 10 och fick gå lös i studion med olika paket och inslagningar för att sedan ta egna bilder av det till en hemsida! Vid 13-tiden hängde jag med Sara på lunch och efter det fick jag sluta för dagen. Mina enda planer för kvällen är att köra kondition och slappa, jag är så himla trött och blir så seg av detta  gråa väder så har ingen energi till annat. :)

Jag har hamnat i en resebubbla, allt jag kan tänka på är värme, soliga dagar och spännande platser. Går runt och grubblar på vad jag vill göra efter mitt år på Fotoskolan och är helt plötsligt inte alls säker på att jag vill plugga vidare direkt. Det finns så himla många platser att besöka och så mycket jag skulle vilja få på bild. Just nu vill jag bara boka första bästa flyg någonstans och bara upptäcka saker med kameran. Som tur är så har jag ett reseprojekt framför mig i mars-april där jag ska ta tillfället att fly landet! 

I mitt älskade Tolo i Grekland 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0