The Golden Year

Igår köpte jag mig en bok jag velat läsa ett tag. Det är många gånger man bara accepterar sina tråkiga vanor och lixom blir bekväm i dem och denna boken ska hjälpa en att ta tag i det man vill förändra i sitt liv. Det kan handla om en relation med en människa man egentligen inte mår bra av att ha i sitt liv eller bara komma in på rätt bana för att kunna leva det liv man helst vill leva. För min egen del hoppas jag blir inspirerad till att verkligen ta tag i de där storslagna drömmarna som mest finns i tankarna och inte i min vardag, att inte bara bli kvar i samma stad och jobba på samma jobb för att man känner sig trygg eller för att det är bra att ha på sitt CV. Utan att verkligen bestämma sig för vad man vill göra med sitt liv och våga göra det man verkligen drömmer om! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0