Stockholm

Efter en föreläsning i skolan i fredags tog jag bussen upp till Stockholm! Jasmine och Julia tog en tidigare buss så vid 9-tiden på kvällen mötte Jasmine upp mig på stationen och vi drog hem till Sandra och Sara som bor i Bredäng. Vi hade myskväll med hämtmat och somnade ganska sent på natten. Igår hade vi biljetter bokade till Major Lazer på kvällen så vi gick en sväng på stan på dagen och åkte sedan hem & fixade oss för att sedan åka till Annexet vid 7. Dansade loss till skön musik hela kvällen och tog tunnelbanan hem senare på natten. 

Idag vaknade vi runt klockan 9 och packade ihop alla våra saker och tog bussen hem till Jönköping klockan 12. Det kan ha varit den segaste bussresan i mitt liv, tiden gick så långsamt och jag sov inte en sekund, suck.. Sedan dess har jag hunnit träffa Dennis, vi har hälsat på hos Dennis pappa en sväng och handlade mat på vägen hem. Kvällen ska spenderas i soffan i Dennis famn, borta bra men hemma bäst. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0