Saturday

Igårkväll mötte jag upp Charlie, Julia, Elin, Jasmine & Simon för att spela bowling & vi fortsatte sedan bort till Glädje och tog en drink där. Idag kunde jag sova ut till 10-tiden, Dennis och jag fixade oss och gick sedan ner till stan och kikade runt lite, köpte en blomma och åkte sedan till hans familj där vi spelade lite spel och åt lunch. Vid 4 stack jag ner till restaurang Tegel då jag fått en fotouppgift från skolan att fota en person i yrkesmiljö så jag fick ta några bilder på min vän Niclas i köket. Sedan dess har vi städat iordning hemma, rensat ut lite sommarkläder, tvättat och nu ska jag sitta lite med bilder som ska redovisas på måndag! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gia

lycka till med din uppgift :)

2015-09-13 @ 10:11:41
URL: http://gsyraka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0