Torsdagsfika

Efter skolan som idag endast bestått av bildframkallning träffade jag min fina kusin Angelica. Vi tog en fika på KaffeCompagniet (som för övrigt är mysigast i Jönköping) och pratade om allt möjligt, om en månad är hon Stockholmsbo! Jag fick även knäppa ett par bilder då jag ska ha 3 porträttbilder på tre olika personer klara tills på tisdag. Resten av kvällen kommer att spenderas med att redigera mitt självporträtt. 

Imorgon efter skolan ska jag upp till mitt jobb på Torsvik och hälsa på en sväng & sedan jobba på mitt andra jobb på kvällen, på lördag ska jag hänga med min fina mormor och hela söndagen består av fotograferande både i studio och utomhus. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0