Tisdag

Bilder från en studioplåtning med en tjej vid namn Jessie för ett tag sedan
 
Ikväll har jag spenderat flera timmar framför datorn & mailat, redigerat bilderna här ovan samt skickat iväg dem och ska strax sätta igång med mitt slutresultat av reseprojektet. Jag har flera hundra bilder att välja mellan men tror att jag har valt ut de allra bästa haha, usch så himla svårt. Visar er såklart här när det är klart! Vi har redovisning på våra resor nästa vecka så jag måste skicka in mina bilder senast imorgon till sidan jag tänkt beställa de ifrån!

 Annars så är vi tillbaka i skolan igen, vi har fritt arbete med projekten så Jasmine hämtade upp mig strax efter tolv så idag kunde jag bocka av nytt fotopapper, ett större minneskort och nya fickor till min portfolio. Osköna pengar att spendera men så värt det. Sedan hämtade vi upp Jimmy och spenderade resten av dagen hos honom med hans söta hund Boris. Nu måste jag fortsätta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0