2016.02.15

Alla hjärtans dag present från Dennis ♥
 
Denna veckan har jag sportlov! Det var några år sedan jag hade det sist men det är fantastisk skönt att vara ledig lite även om jag låg hemma sjuk hela förra veckan. Jag vaknar fortfarande med halsont och är täppt i näsan men mår bättre i kroppen och jag har fått tillbaka min energi så nu väntar jag på att bli tillräckligt friskt för att kunna börja träna igen. Idag har Dennis också varit hemma då han pluggar matte inför sin tenta så vi tog sovmorgon och gick sedan och handlade mat inför veckan. Vi lagade köttfärssås med pasta till middag och jag har ringt en massa samtal såsom tandläkarn, bokat fotostudion till onsdagkväll och planerat in lite jobb. Ikväll funderar jag på att ta mig en promenad runt munksjön, bara jag, kylan och en poddcast i hörlurarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0