Globetrotter

 
Mitt liv går ut på att resa.
Det har det alltid gjort och kommer antagligen alltid att göra. Jag får en slags kick av att ha en inplanerad resa och när jag inte har några planer känner jag mig helt tom. Jag vill se så mycket och jag vill kunna leva på att resa.  Självklart vill jag ha en fast punkt också men jag vill alltid veta vart jag ska näst för annars blir jag så himla rastlös. Jag vet inte om det är foto eller resa som är mitt drömjobb, eller om det helt enkelt är så att det är kombinationen som är lösning på det hela. I vår har jag ett reseprojekt i mars-april och det börjar dra ihop sig att bestämma sig vart man ska åka och vad man ska ha för projekt. Tyvärr är det ekonomin som student som sätter gränserna men jag håller på att planera lite så hoppas snart att jag kan bestämma mig & boka!

I veckan bokade jag dessutom en resa till Polen med några klasskompisar! I maj åker vi med ett gäng från skolan och blir borta 4-5 dagar för att se Polen, olika sevärdheter och så ska vi besöka Auschwitz. Har alltid velat åka dit trots att det kommer vara frukansvärt och väldigt hemskt men också väldigt viktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0