Lördag

 
Igår spenderade jag kvällen med Dennis, vi köpte lite godis och hade myskväll hemma med film och spelade Fia med knuff. Vi köpte en liten variant av spelet i Thailand förra året och spelar lite då och då, Dennis vinner varje gång haha. Jag har sån himla otur(eller dålig taktik..) i spel alltså! Idag ställde jag klockan på halv 8 och kom iväg till fotostudion en timma senare. Jag och Judit spenderade hela förmiddagen i studion, hon fotade en bebis och jag experimenterade lite med ljus och plåtade Simon. Dock var vi så trötta på allt som hade med blixtrar att göra efter alla timmar så vi fotade bara en kort stund och sedan fortsatte vi ute i dagsljuset istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0