Sunday

Det är en sån fantastisk känsla att det snart är vår, att det bara går åt ljusare och varmare tider! Så fort solen kikar fram så mitt humör automatiskt bra. Idag har jag haft en perfekt solig söndag. Jag startade dagen med en promenad runt munksjön med Elin och hann bara vara hemma en stund innan jag och Dennis tog bilen upp till City Gross och handlade mat. Vi åkte upp till Dennis familj för att lämna bilen och hälsa på lite & gick sedan hem. Vi har sedan dess bara slappat hemma, jag har försökt få ut varenda idé jag någonsin tänkt i bildväg för att skapa en mindmap till mitt portfolio så jag har suttit klistrad vid pinterest och med mitt anteckningsblock!

Jag har även suttit och rensat lite bland bilderna som togs igår och gett mig på hudretusch. Jag har egentligen inte så stort intresse av bildbehandling och retusch men vill fortfarande kunna göra ett bra jobb i PS så jag satt och pillade med denna bilden på mig själv några timmar. Det är inga drastiska skillnader men alla små prickar/ojämnheter är borta och jag har försökt göra huden mer mjuk och fin. Nu ska vi strax börja göra pannkakor, har haft detta pannkakssug i flera veckor så nu är det dags haha.. Vi har köpt sylt, glass, färska jordgubbar och grädde så detta sug ska nog kunna botas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0