Energi

I onsdags var det så jäkla grått ute att jag höll på att bli knäpp. Då jag inte sitter i skolan utan fixar mitt bokprojekt hemifrån & mitt bokprojekt som kräver hyffsat fint väder eller iaf synliga moln på himlen gjorde att jag inte kunde fota någonting. Stack iväg till gymmet och sprang bort all deppighet och fixade med massa annat istället. På våren/sommaren/hösten är det fortfarande lite färg ute på träden när det är molnigt men januari-februari är de värsta månaderna som finns rent årstidsmässigt och jag blir så himla påverkad haha. Himlen matchade färg med gatan och allt var bara så grått. Igår var det en fantastiskt fin dag iaf, gick runt hela förmiddagen i stan och fotade och blev sedan upphämtade av pappa. Myste hos familjen resten av eftermiddagen och träffade Simon och William en stund på kvällen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0