Äntligen!

Jag har testat så många plattänger, locktänger och olika metoder för att kunna locka mitt hopplösa hår. Allt från saltvattenspray till att bara duscha med shampoo osv. Det går att locka mitt hår men det är så tjockt och tungt samtidigt som det är för lent så lockarna har bara "runnit ut" och håret har varit rakt igen efter 5 minuter. Men för ett tag sedan köpte Julia en ny plattång och testade att locka mitt hår och det höll! Kanske inte en hel dag eller kväll men lockarna håller tillräckligt för att det ska se lockat ut iaf haha!

Så jag köpte mig en egen för ett presentkort jag fick i julklapp! Så värd pengarna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn Strömberg

Så snygga lockar det blir!

2016-01-10 @ 21:21:10
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: OLIVIA | 17,7 årig tjej i medievärlden

Så nice!

2016-01-12 @ 19:54:13
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0