January wanties

 
 
Trots att snön och vintern precis kommit är jag så klar med alla vinterkläder och vill lägga undan stickade tröjor och stövlar nu. Längtar tills man kan dra på sig en tunn klänning, en kofta och ett par converse & sedan vara klar! Ovan är några saker jag tänkt inskaffa till våren, den beiga skinnjackan har jag i svart och den är en favorit så vill helt klart ha en ljus också. Helvita converse är min grej, testade vanliga converse (med röda streck alltså) förra året men tycker helvita är så mycket finare. Behöver skaffa mig fler jeans, en fin jumpsuit och mer basic t-shirts & linnen. Den söta klänningen är redan påväg hem till mig samt ett par vanliga svarta byxor från Dr Denim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0