Lördagkväll

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa.
Det är oftast kvällstid som jag får all energi och all inspiration så ikväll tänkte jag låta alla tankar och idéer hamna på papper. Efter flera hektiska dagar med både jul & nyår är det så skönt att bara inte göra någonting, Dennis är iväg och kollar fotboll med sina grabbar så jag tar det lugnt ensam hemma. Jag har flera skolprojekt framöver i vår som kräver att jag planerar en del så det tänkte jag sysselsätta mig med. Vi ska bl.a. komma igång och göra en bok när skolan startar igång och det kräver att jag har fått ihop en del tankar på vad jag vill göra! Jag har alltid så himla många planer & idéer och vill helst sätta igång alla projekt samtidigt men det funkar oftast inte haha. Därför älskar jag att göra listor, det är så skönt att få struktur på saker och älskar att bara sitta och anteckna med massa bra musik i hörlurarna.
 
 
 
Älskar min nya kamera, en helt ny värld har öppnat sig! Förut ville jag aldrig ta bilder kvällstid för att min gamla kamera inte alls kunde hantera mörker och höga ISO-tal men med min fullformatskamera blir bilderna skarpa och går att ljusa upp utan allt brus, bästa!

Kommentarer
Postat av: Gia

Du tar så fina bilder :) älskar dem!! Ta kort på mig med :) haha

2016-01-02 @ 19:46:40
URL: http://gsyraka.blogg.se/
Postat av: Emma Grann Fotografi

Så mysigt!!

2016-01-03 @ 18:09:06
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: sandra

mysigt!

2016-01-04 @ 13:52:30
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0