Weekend

Det bästa med att gå i skolan är att man ibland slutar tidigare vilket vi gjorde igår! Vi slutade runt 13-tiden och då mötte jag Josephine direkt på gymmet och vi körde kondition & ett magpass. När vi var klara gick vi förbi Gymgrossisten för att kolla på förbränningskapslar Josephine hade hört gott om och det slutade med att vi båda kom ut därifrån med varsitt proteinpulver och 2 burkar med förbränningskapslar haha.. Dessutom klickade jag hem en träningsdagbok och en ny shaker från Fitnessguru när jag kom hem. Visar bild imorgon!

Jag duschade, testade mitt proteinpulver och fixade lite med bilder tills Elin dök upp och vi fixade oss tillsammans innan vi träffade Jasmine och gick till El Gordo där vi hade bokat bord. Vi beställde in en massa olika smårätter, bl.a. räkor, korv, friterad bläckfisk, musslor osv och avslutade kvällen på Amour av alla ställen i stan. Det var en tradition när man var 18 att hänga på det stället och ta shots men igårkväll var vi antagligen äldst på hela stället så det kändes bara sorgligt haha. Mysig kväll hur som helst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0