23e mars

Vi har endast en skoldag kvar tills vi går på påskledighet och nästa vecka sticker jag iväg till Malta i 2 veckor på mitt reseprojekt. Längtar så mycket till värme men när vi kikade på vädret så verkar det bli runt 15-20 grader så det kanske inte blir barbent och tunna kläder trots allt haha. När vi kommer tillbaka kommer det inte vara jättemånga projekt kvar i skolan och jag har redan sökt in till några utbildningar här på högskolan i Jönköping. Jag vet som sagt inte riktigt vart foto kommer ta mig, om det är något jag vill jobba med 100% eller mer av ett stort intresse men jag kommer även att söka till Fotoskolan Stockholm för att se om jag kommer in och sedan ta beslut om jag vill fortsätta plugga inom det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0