Påsk, 22årsfest och solsken

 
Påskledigheten har varit bra! I fredags var jag bortbjuden hos min gudmor och hennes familj, det blev massa god mat och vi firade även födelsedagar. Lördagen startade vi tidigt, det var påskäggsjakt i stan så jag, Dennis & Jasmine var ute och letade men förgäves haha. Folk hade börjat leta upp äggen tidigare än klockan 10 så vi gav upp och satte oss i solen på bryggan en stund. Sedan behövde vi dra oss hemåt då vi hade en fest att förbereda så vi städade iordning hemma, gjorde pizza, taco-chips i ugnen, dukade fram och vid 18 dök gästerna upp. Det var både mina och Dennis vänner och det blev en riktigt grym kväll med olika spel/lekar, paketöppning och sedan utgång. Vanligtvis är det så kul att dansa loss på Sliver men stället var tyvärr helt fullt med nyblivna 18-åringar så vi stack bort till Glädje och avslutade kvällen där istället. Snacka om att känna sig gammal haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0