Tisdag

 
Både tisdag och onsdag denna veckan är jag ledig, vi har reseprojektsveckor i skolan så alla i klassen drar strax iväg på sina fotoresor och jag lämnar landet på torsdag! Igår passade jag på att jobba då det var röd dag och jag gick upp vid 05.00 vilket var längesedan så idag ställde jag ingen klocka utan vaknade av mig själv vid halv 10, så skönt. Var i skolan en sväng för att fixa med lite saker inför fotoskole-ansökan och mötte sedan Lovisa på stan & gick sedan hem till mig. Vi gick igenom packning och sökte på massa olika ställen vi ska ta oss till på Malta, det verkar bli kanonväder så det blir en massa somriga outfits! 

På eftermiddagen tog jag en fika med Gustav, han har flyttat upp till Uppsala där han pluggar så vi ses inte lika ofta längre så vi catchade upp på Kaffebönan. Jag fick även fota honom till en uppgift så jag var nöjd! Nu ska jag strax sminka av mig och fortsätta kolla på min och Dennis nya serie, vi har precis fastnat för The Vampire Diaries haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0