Tjugonde mars

 
Sitter i soffan med världens hosta och precis blivit förkyld igen, heja livet! De senaste dagarna har sprungit förbi, igår hade jag ett litet kalas här hemma för släkten och efter det så jobbade jag. Idag gick jag upp tidigt för att åka och handla mat och sedan gå runt munksjön med Simon & Charlie i solen. Vid två-tiden hade jag bokat printrummet i skolan så jag kunde skriva ut alla mina bilder som ska in i portfolion och nu är allt klara vilket är så skönt! På kvällen gick jag bort till Atollen för att träffa samt fota en kille som kontakat mig genom Instagram. Så kul och bilderna blev toppen! Jag har precis duschat och ska strax blåsa håret & sedan krypa ner bredvid Dennis som kommit hem från sin skidresa. Imorgon är det min födelsedag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0