Vackra vän

 
Idag har jag varit ledig!
Vi har satt igång med våra portfolios och vi ska minst ta 10 nya bilder så både igår och idag plåtade jag. Idag tog jag sovmorgon, vaknade dock klockan 08.00 av mig själv så kämpade med att somna om till halv 10 haha. Städade lägenheten, åt lunch, pratade en stund på facetime med Julia som befinner sig i Filippinerna, träffade Elin och fotade henne och har ikväll varit på Zumba med Terese! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta kvällsmat av något slag. Imorgon väntar en jätteintressant dag, våran skola har bjudit in gamla fotoskolan-elever samt andra fotografer som läser på fotoskolor så vi får höra om andra utbildningar samt träffas. Bland annat så gästar Gustaf Söderblom och Elin Kero vilket ska bli superkul att få höra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0