Sista onsdagen 2009..

Har ni också varit konstiga och tänkt så denna veckan ?
Sista måndagen , sista tisdagen 2009 någonsin..
Eller så är det bara jag som är lite störd (:

Igår var jag på Avatar.
Filmen var otroligt bra gjord och bättre än jag trott.
Värt pengarna om man nu slänger dem på bio !
Med tanke på pengar har jag äcklig lust med att slösa bort alla pengar jag fick i julklapp.
Vill köpa nya jeans och några nya tröjor & sen tänkte jag köpa ett par converse.
Inte alls min stil men de kritvita är faktiskt ur snygga !

Nu ska jag snart bort till gabriel och va med honom en stund.
Sov hos mina kusiner innan och hann inte upp till asex ..
Får se om det blir på lördag istället(:


Scorett - 700:-


Galet söt klänning från H&M

Kommentarer
Postat av: johanna frisk

manuset till avatar skrevs för 15 år sen! men den spelades inte in för man ville ha bättre teknik så man väntade. det är faktist coolt haha, fatta vad tidig han va att komma på allt :D

2009-12-30 @ 21:09:56
Postat av: anna

Eller hur, älskar klänningen längst ner. Älskar (nästan) hela vårkollektionen.

2010-01-12 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0