Svaren ..

Anonym :
hur lång är du ?

svar
: jag mäter så långt som 1.63, 1.64 ungefär (a)

MeDinA ♥ :
vad är det bästa du vet?

svar: hmm, det måste vara mina underbara vänner och musik

cindy ♥ :
vad tycker du om mig? ^^
& ... ehm, jag kommer inte
på nått mer att fråga :( <3

svar: haha söt du är cindy !
du är sjukt fin & underbar , känner dig inte jättebra dock :( ♥

ericafp.blogg.se :
hur hittade du min blogg ? :o

svar: haha jag såg din bloggadress på en bild (a)



b b Bülow:
Trevligt värre det här ju,
Ställer Jontes fråga från innan ida. Använder du dina gymnastiska kunskaper in bed ;) haha

svar: hahahaha :)

Von Gustaf:
Varför röker du?
När började du röka?
Varför tog du bort thedeepway namnet:O
Nu har jag inga frågor kvar, har jag inte:D

svar : Jag röker inte !
& angående thedeepway , haha namnet var misstolkande !

miss li:
blir ditt hår slitet lätt?
Hur gör du för att det inte ska bli det?(:

svar: nja, mitt hår har nästan aldrig varit slitet !
kan bero på att jag inte färgar det så ofta och använder plattång rätt sällan
har redan rakt hår och behöver inte använda det (:


joakim :
 
som annonym däruppe och sen vad tycker du om mig:)

svar: jag är som sagt runt 1.63 ,1.64 ;)
jocke du är sjukt go & riktigt snäll !
träffas för sällan tycker jag !


Var inte så jättemånga som frågade så det blev rätt lite svar
är det nåt du undrar är det bara att fråga , blir bara glad för kommentarer (:
kram !



Kommentarer
Postat av: joakim

tycker att vi ändrar på det som jag har sagt typ 1000 gånger :D

2009-12-05 @ 01:30:25
Postat av: annablom

när ska vi träffas nästa gång? ♥

2009-12-05 @ 13:13:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0