Rainy monday

Haha, det är faktiskt helt underbart med regn..
Luften blir helt kall och det är friskt att andas in. Har faktiskt saknat regnet. Ska strax börja klä på mig och bädda. Eller jag struntar i bäddningen, ska ju ändå riva upp allt igen ikväll. Ska iväg till vätterstranden denna soliga, varma dag. Grilla tror jag ,med folk från gamla klassen. Så är ni där ikväll kommer ni se oss dumma människor under paraplyer, härligt! :D


Skolavslutning i 8:an. Mina ben var inte den tjockaste asså, jag saknar :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är dom väl fortfarande inte!

2010-08-09 @ 23:28:25
Postat av: linda

sv: ska du säga, du är sötast. v

2010-08-10 @ 14:21:46
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0