Mina syskon.

Jag hoppar fram lite i frågorna och berättar lite om mina syskon.
Som sagt mina halvsyskon men lika älskade för det. Spirro är 8 år och Thano är 6. Extremt galna och mysiga när dem vill, Thano slåss hellre med mig än gosas. Är riktigt glad för att dem två finns. Dem gör mig alltid glad (eller nä, inte alltid..) och dem frågar massa saker och är två positiva grabbar. I jobbiga stunder är det skönt att hitta till deras nivå och bara glömma allt.

Hittade nyss dessa bilder och dog lite smått. Bilder från 2007 i Grekland.

Thano skrattar, jag ler och Spirro som ligger underst gråter.. Klockrent!

Solning med Thano.



Kommentarer
Postat av: Alex

Nej så söta bilder!! Är du grek btw? Eller dina halvbröder? :)

2010-12-13 @ 16:31:10
URL: http://svss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0