Bästavän

Det finns inga ord som beskriver dig.
Du är så jävla underbar och fin så det inte är sant. Jag är så himla glad att
jag har dig vid min sida. Hade aldrig klarat mig utan dej Jasmine.
Du ställer alltid upp till 100% och har alltid tid för mig. Svåra tider som lätta, du & jag genom allt.
Om jag så är ledsen och nere så får du mig alltid på bra humör.
Din underbara personlighet och ditt skratt gör min vardag.
Jag kan inte ens förklara hur mycket du betyder, du vet nog redan det.
Jag älskar dig.

My life would suck without you.


<3

Kommentarer
Postat av: jasmine

Du är helt underbar!

Tillsammans klarar vi allt.

Du är som ett andra jag, det är du verkligen.

Ibland undrar jag varför just jag

fick chansen att komma dig så nära?

Du förstår mig verkligen och

jag vet att du alltid finns där bara ett

telfonsamtal eller en bussresa bort.

För sådan är du och jag önskar att hela världen fick veta det!

Jag går med dig genom allt,

både genom skratten och gråten.



Det äe du som står mig allra närmast och du vet så sjukt mycket om mig..

Och du vet det allt det där av en anledning,

just därför att jag vet att jag kan lita på dig.

Till hundra procent.

Du är finast vännen,

jag älskar dig <3

2010-02-28 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0