Hemskt !

Imorse innan jag skulle iväg till skolan skulle jag bara dra på mej en halsduk och
då vare en sån där lapp som störde mej så jag klippte bort den.
Precis innan jag slängde den hann jag läsa vad det stod på den :


" made far away from Scandinavia"

Jag kan nästan tänka mig ett litet barn sitta och sticka min halsduk..
Så jag fick dåligt samvete och drog av mej den och tog en annan.

Idag hade vi det andra nationella provet i svenska - skrivuppgift.
Den gick hyffsat bra den med :)
Än så länge känns allt okej, det är matten & No jag börjar oroa mig för..

Hihi nu ska jag äta mitt äpple och sen duscha !

Kommentarer
Postat av: t

sV: shiit! lite mer än två timmar kanske :o hahahaha

2010-02-11 @ 22:45:33
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: joakim

hahahah fint att det inte står vilket land :)

2010-02-12 @ 16:50:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0