C'est fantastic

Olala, jag har fått Mvg på både läs och hörförståelsen i franska :D Dock kommer det inte gå så bra imon, har muntligt nationellt prov då. Har även nationellt i NO - det sista för i år !
Idag var jag uppe på a6 med min trasiga mobil som bara la av igår (?) Den vägrar starta och det funkar inte att ladda den heller. Så på telenor trodde dem att det rörde sig om en fuktskada. Toppen.
När jag kom hem så låg lite trevliga saker på mitt skrivbord som mamma inhandlat, tack !

Jordgubbsläkerol, Dagkräm & Avsminknings-servetter.

Sommaren känns faktiskt hopplöst långt borta..
Endast tre veckor kvar i skolan och det är grått och regnigt ungefär varje dag. Dock har resten av Sverige fint väder! Typiskt Jönköping..

Kommentarer
Postat av: joakim

din lille pluggis :) fick g på muntligt och g eller vg på läs :)

2010-05-19 @ 20:12:49
Postat av: Lönander

Tjabba, jag hittade ingn mobil...förutom en iphone men jag har ingn laddare till den"/ Hoppas du klarar dig utan min hjälp (: hejdå

2010-05-19 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0