Sjätte maj

Foten är svullen sen dansen igår och det gör ont. Men kryckorna tänker jag inte gå
med längre , haha.
Var hos tandläkarn idag och fixade tänderna.
Fick "operera" bort en grej och nu har bedövningen släppt och det värker..
Och JAG är as stolt, jag varken grät eller var orolig för sprutan ;)
Jag börjar väl vänja mig vid alla stick nu, hehe.
Har förövrigt fortfarande inte fått tillbaka smaksinnet sen förkylningen. Allt smakar
likadant och är lika äckligt. Men får väl hoppa maten då.
Usch negativ jag låter men inget funkar ju längre (y)

Tänkte visa en söt bild på min svullna fot, den är blå !


Nu ska jag kolla Vampire Diaries och duscha. Have it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0