Parts of my life.

Medans jag funderar ut bloggdesign och försöker ha skolan som första prioritet kan jag bjuda på lite bilder från mitt liv genom åren.


Paulina - min barndomskompis som jag umgåtts med i alla år. Plötsligt gled vi ifrån varann men har tagit tillbaka kontakten på senare tid. Så mycket minnen och så mycket skratt. Saknar dig.

Tjackie - Världens finaste lilla hund. Bodde hos oss ett tag men var bara på prov så han försvann efter några veckor.  

Kenzo - Blev av med hundrädslan på riktigt när vi hade Kenzo runt ett år. Mysigaste hunden jag träffat. Jag saknar dig vovven.

Gymnastiken - Ett fritidsintresse sen jag var 6 år. Dock blev det problem med min fot som jag stukat ett par gånger. Saknar det nåt grymt. Alltid varit en stor del av mig.

Grekland - Halva jag. Iom att pappa är därifrån åker jag dit varje år, en månad på sommaren. Släkten bor där och att få sol och hav i mängder gillas starkt!

År 2008 - Gjorde maten till min värsta fiende. Slutade äta, tränade som en galning och hade bara min kropp i huvet. Tyvärr insåg jag inte riktigt vad jag höll på med tills revbenen en dag syntes.

Samma år. Benen var som två pinnar. Och tyvärr måste jag säga att jag tycker att det är fint på nåt sätt.

Jasmine - Du har blivit en så stor av mig. En bästavän som jag litar på till 100 procent.
Jag vet vart jag har dig och du vet vart du har mig.

Kommentarer
Postat av: cornelia !

kenzo(L) saknar honom jävligt mycket :(

2010-11-14 @ 22:55:54
Postat av: sara

"år 2008-bilden" gör ont att se! :(

Du är finast alicen! (L)

VI SES I MORGON PÅ GYMNASTIKEN?!? :D <3

2010-11-15 @ 09:02:50
URL: http://sarafrisk.webblogg.se/
Postat av: Paulina

Minnen!!!! massa minnen! Saknar dig också och tycker att det är jätte bra att vi träffas oftare nu!

2010-11-15 @ 15:17:18
Postat av: jasmine

du betyder så sjukt mycket för mig,

för jag vet att du alltid finns där,

även om du är långt borta så spelar det ingen roll.

jag kan lita på dig till hundra och du förstår mig!

du är så jävla bra,

tack för att du finns! <3



2010-11-15 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0