Last night.



Fina Julia & jag!

Vi träffade våra kära klasskompisar, gamla kompisar, hälften av alla facebook-vänner och andra människor man inte ville träffa. Dansade tills fötterna värkte och man bara ville hem och slänga sig i sängen. En lyckad kväll!

Dock skulle jag vilja påpeka att detta beteende med att krama alla man ser där och sen träffas på stan och knappt hälsa är så löjligt.. Samma sak med människor man känt ganska väl förut, som låtsas om att man inte känner varandra, går förbi och tror att man är känd och känner för mycket människor för att komma ihåg just dig. Barnsligt.

Kommentarer
Postat av: linda nordwall

så fina!

2011-04-02 @ 13:14:24
URL: http://lindanordwall.devote.se
Postat av: Tessan

Funderar på att pierca naveln, jag får för mamma och allt så men jag undrar bara:

1. Var peirca du dig?

2. Hur mycket kostade det?

3. Borde jag tänka på något mer än att inte bada på 2 veckor och inta ha byxor som klämmer mot?

Tusen tack för svar! Jättefin blogg verkligen!

2011-04-02 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0