This time, it's for real.

Glömde visst bort att blogga igår. :D
Hade min skallepär till pojkvän här, blir lätt distraherad av hans nya utssende, haha. Men han är fin! Har inte överdrivet mycket läxor denna veckan, ska försöka läsa ut svenskaboken och plugga lite franska iaf. Har ingen ork att gå upp på morgonen längre. Vill ligga kvar och sega, inte gå ut i slask och isgator, slår snart ihjäl mig.

Ska sluta att vara negativ nu, kommer bara för höra att jag är en sån pessimist. Det blir snart ljusare. Dessutom kommer några spännande resor göra både våren & sommaren bra! Nu ska jag ta mig till solariet och slippa "lik-looken" Later aligator.


Denna bilden är årets konstigaste hittills, ser ut som en liten sköldpadda.. Jaja!


Kommentarer
Postat av: sanna

så söt!:)

2011-01-18 @ 21:30:28
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: Emma

söt du är tjejen :)

2011-01-18 @ 22:53:22
URL: http://emmaajohannsson.blogg.se/
Postat av: mias kompis barn!

söt!

2011-01-23 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0