An answer.

Har fått lite frågor om jag använder systemkameran. Svaret är JA :D
Just nu är det lite svårt att ta dem bilder jag vill få till, lär mig fortfarande kameran men det är hur kul som helst. Till våren och sommaren kommer jag ligga på marken, på ängar och lite överallt och fota blommor och himmel, och allt därimellan.
Foto är ett stort intresse även om det är lite segt med bilder på denna blogg ibland. (:


Har fått låna ett smidigt stativ av min snälla morbror, kommer komma väl till användning!


Just nu. Den nakna sanningen.

Kommentarer
Postat av: pauli♥

åh gud va söt du är!



ja men eller hur. bliv lite chockad att den var såååå B som den var :o

2011-01-22 @ 20:26:25
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0