Mobilbilder.

Sammanfattar allt lite med dåliga mobilbilder. I måndags var vi på Ullared halva dagen tills vi knappt kunde gå och sen åkte vi till en stuga vid Falkenberg som vi hyrt. Träffade världens gosigaste katt och badade i en kall pool i regn. Dagen efter åkte vi igenom Båstad och Torekov, åt middag och glass i solskenet bland alla stockholmare på tennisveckan. På kvällen checkade vi in i Helsingborg och imorse tog vi båten över till Danmark och gick omkring där och shoppade. Vi tog en tur i Helsingborg också när vi kommit tillbaka och sen satte vi oss i bilen hem.








Mitt rum är i fullständig kaos och jag försöker smita undan genom att läsa bloggar. Men jag ska strax sätta på lite musik och röja här inne. Ska försöka tänka ut vad jag ska ha med mig till Grekland. Slipper ju dra med regnkläder och jeans, drar till värmebölja och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0