SJUKT.

                                                   
Jag önskar att mitt sjuka tänkande kunde sluta. Sluta få ångest för sötsaker, fet mat och annat som gör kroppen rundare. Man måste få unna sig utan att känna sig äcklig. Ständigt blir jag besviken när jag inte tränar eller äter sådär nyttigt som jag skulle vilja. Jag ser inte ut som en köttbulle, jag är lagom. Men ändå. Suck.

Jag ska skriva ett projektarbete med en kompis i skolan om alla sjuka ideal man kan som ungdom. Detta ska bli intressant och nyttigt. Kollar man på skyltdockor och reklambrudar idag så är ingen av dem i normal fom. Världen är konstig, människor i fattiga länder skulle kunna dö för våran mat och vi svälter oss för att se ut som dem.

Kommentarer
Postat av: janina

känner precis som du, att man får ångest o skit över att man äter nåt lite onyttigare..

men grejen är den att sen jag börja läsa din blogg (som va typ 27586384 miljoner år sen) satt jag alltid o tänkte "ååh, titta vad perfekt kropp hon har"

de är faktikst sant..

sen när jag kollade nu o såg detta, asså neeeeej..

ät förfan!!!

även om du säkert kommer tänka likadant som innan, efter du läst detta så ta en 200 gramare marabou och njut. HAHAH, asså nu fick jag en aning damp.

du är fin och i mina ögon en skit fin kropp, kom ihåg detta!

2011-12-03 @ 17:28:54
URL: http://rosajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0