26/12/2013.

 
Gårkvällen var lyckad, vi var 12 personer hemma hos Charlie som förfestade innan vi tog taxi in till stan & Centrum där vi hade bokat 2 bord. För mycket folk överallt så det var långa köer och sedan började några människor såklart slåss så polisen fick sköta insläpp och hålla på. Men det var kul att träffa så många ute iaf!

Imorse vaknade jag ganska tidigt men låg kvar och snackade med Dennis en stund i telefon och gick sedan upp & duschade. Har sedan legat i soffan och kollat på filmer som visats på tv och vid 6 hade min låtsasmamma bokat bord på Soya (alla är trötta på julmat haha) där vi åt middag. Fick även testa friterad banan för första gången, helt okej.

Nu har jag lovat att spela Monopol med mina syskon, får se hur uppdateringen blir i dagarna, imorgon jobbar 07.30-16.30 och minneskortet vill fortfarande inte funka så vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0