Weekend.


Gårdagen var en riktigt bra dag! 
Var hemma och slog in paket på morgonen och vid 2 åkte jag & pappa in till stan och fikade. Fick sedan skjuts till Gräshagen där vi firade jul hos familjevänner med massa go fika. Vid 8-tiden åkte jag hem till Elin där alla tjejerna väntade på att köra igång paketleken, lyckades få 3 paket och blev mycket nöjd! Efter det körde vi en liten förfest innan vi drog ut och hamnade på Sliver av alla ställen och tog sista bussen hem och somnade direkt. 

Idag har jag varit iväg och hälsat på min 91åriga släkting, alltid lika mysigt! Har sedan dess ätit middag, tänt lite ljus i mitt rum och planerat lite mer inför den 25e med kompisar. Måste ta bilen till Huskvarna senare ikväll och hämta nyckeln till jobbet, att jag ALLTID glömmer saker haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0