Smider planer.

 Jag skulle nog kunna beskrivas som en ganska intensiv människa när jag fått för mig något. Alltid när jag vill någonting speciellt så vill jag göra det direkt. Blir så otroligt frustrerad och otålig när saker kommer emellan eller inte går som planerat.. 

För tillfället har jag svävat iväg med planerna på att tågluffa genom Europa. Hade varit så fruktansvärt häftigt att se alla storstäder (fota dem rättare sagt) och avsluta resan med åka till olika grekiska öar i några veckor. Vet inte varför jag alltid vill tillbaka till Grekland, känns så naturligt att åka dit varje sommar och har mest hållt till på fastlandet då släkten bor där. Skulle kunna tänka mig Ios, Kos (igen), Kreta, Mykonos, Rhodos och självklart Santorini!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0