Crazy Kids.

Den senaste veckan har rullat på med betygsnack i skolan och bal-tittande vid Stora Hotellet. Efter en hel dels slit med projektarbetet så lönade det sig, både jag & Julia fick MVG så jag passar på att tacka er som ställde upp på enkäten! :)

Humöret har varit upp & ner i veckan, studenten närmar sig, endast 9 dagar kvar på gymnasiet för min del. Är superglad och lättad samtidigt som jag har jordens ångest och inte vill sluta i min klass. Eller lämna Peset för den delen heller. Har iaf Summerburst att se fram emot i helgen och sedan en vecka kvar full med galenskaper. Tältning, utgångar och själva studentdagen som vi måste förbereda med lakan och flak! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0