WEEKEND.

Hej hallå igen! Efter balen i tisdags har dagarna strömmat förbi så har inte haft tid för bloggen.

I torsdags drog ett stort gäng ifrån klassen ut till en sommarstuga några mil utanför Jönköping där vi chillade, hade 5-kamp och sov över för att på fredagmorgonen åka ihop till dagens lektioner. På fredagen kikade jag in Jönköpings marknad en stund, fick med mig en klänning & bikini och vid 5 började jag jobba. Igår lördag så kom Dennis hit på förmiddagen, vi lagade lunch ihop och på kvällen skjutsade jag honom till hans vänner för att sedan börja jobba igen vid 7. Sov hos Dennis inatt och kom hem till mamma för en stund sedan, idag ska jag bara ta det lugnt. Fixa i mitt rum, kanske baka och ut & gå. Pensionärsvarning haha..
 
Haha, jag kan verkligen inte ta spegel-bilder, putar ut hela magen, snyggt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0