50 bra saker.


• Choklad (Marabou ♥)
• Mina fina vänner
• Känslan jag får när jag ska träffa min Dennis
• Min familj
• Åka till Grekland varje år
• Känslan man har på flygplatsen innan man ska resa iväg 
• Riktigt bra musik
• Sova ut länge på helgen 
• Jordgubbar 
•  Åska och regn
•  Ligga i sängen och kolla serier
•  Mysa


• Min hund Bella
• Bli pussad på i nacken
• Pirret inför bal & student
• Iskallt vatten när man har varit törstig länge
• När man fått till bra bilder när man har fotograferat
• Kebabpizza när man är riktigt sugen
• Cykla en sommardag 
• Få bra betyg på ett prov som varit svårt
• Första doppet i havet 
• Känslan man får när man köpt nya skor
• Lägga sig i sängen efter en jobbig skoldag
• Träningsvärk
• När man får ont i magen för att man har skrattat för mycket 
• Fina sms
• När solen lyser och himlen är blå


• Spontana påhitt
• Ankel-strumpor
• Jeans som sitter som smäck
• Kattungar
• När man har roliga saker att se fram emot
• Gå på bio
• Läsa inspirerande bloggar
• Spotify Premium
• Den platta magen man har när man vaknar på morgonen
 

• Solkräms lukt
• Ligga och sola i stekhet sol
• När man blir uppskattad för att man ställt upp
• Köra bil ensam med hög musik
• Solnedgångar
• Att få höra att man är vacker
• Få ett leende tillbaka från någon 
• Åka färja
• Vara ute när det snöar
• Sova på hotell
• Och självklart, hotellfrukost!
• Vara brun
• Få komplimanger
• Ge bort presenter 

Kommentarer
Postat av: Utanlikhet - Inte som alla andra

Vilket fantastiskt jävla inlägg! Log som en tok genom hela texten.

2013-05-26 @ 21:28:30
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0