PB bal 2013.

 
Vilken kväll!
Efter att ha suttit och tittat ut miljoner klänningar så tyckte jag att det kunde vara kul att använda mitt grekiska arv och hittade denna vackra klänning. Min baldejt William har varit min bästa killkompis sedan i 8:an så det var rätt givet att vi skulle gå ihop, eller vi bestämde väl det i ettan ungefär även om vi tvekade ett tag haha.

Efter att ha gått 2 varv utanför Stora Hotellet så chillade vi inomhus ett tag innan det var 3-rättersmiddag och därefter vals och sedan utgång på Karlssons. Hade en sån fruktansvärt jävla bra kväll igår och kommer lägga upp fler bilder senare idag + bilder från min lilla kamera jag hade med mig under tiden! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Alice! Jag hann inte fram till staketet och säga det, men du såg sannerligen ut som en grekiskt gudinna!

2013-05-29 @ 16:46:06
URL: http://evebloggar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0