STUDIEDAG.

Idag har jag studiedag och kunde sova ut till halv 11. Har en period just nu där jag bara drömmer störda drömmar så vaknar flera gånger per natt och fattar inte riktigt vart jag är haha. Inatt drömde jag att jag träffade mina kusiner, att jag jagade bort en varg från dem och att mitt gamla hus hade renoverats om till en festvåning med massa mat. Det är typ 3e natten jag drömmer om mat i sjuka överflöd hah..

Har iaf hunnit städa(eller fått mina bröder att städa), rensat mitt rum och fick sånt sug efter smulpaj nyss så jag var tvungen att baka en hallonpaj. Den blev sådär god! Ska fixa lite nu och sedan ta en promenad innan jag åker iväg med Julia för att testa balsminkning hos en tjej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0