Say no more, don't wanna hear.

 
För tillfället sitter jag i köket och tittar på när mina bröder spelar schack mot varandra (haha..). Sedan jag kom hem har jag bara hunnit äta middag och bytt från jobb-kläderna till mysbyxor. Imorgon är det sista arbetsdagen för denna veckan och efter jobbet hämtar Dennis mig. Vi hade planerat att gå ut och äta på någon restaurang men bestämde oss istället för att det blir mysigare att hämta hem mat och mysa hemma en sista kväll i Sverige.

På lördag morgon drar han iväg med ett gäng kompisar till Thailand i 5 veckor. De senaste 2 veckorna har vi sovit ihop alla nätter förutom 1 så ni kan ju bara ana hur ensamma kvällarna kommer bli. Men de kommande veckorna ska jag ersätta Dennis mot gymmet och äntligen komma någon vart, sounds lika a plan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0