Sista november.

 
Idag är ingen bra dag. 
Igår hade vi myskväll med Idol och hämtmat från Chili Thai men stämningen var jobbig. Att se all packning, att veta att jag själv kommer stanna kvar i Sverige och att idag säga hejdå med tårar i ögonen, på kinderna och överallt var riktigt jävla jobbigt. 5 veckor går ganska fort men det är mer att veta att den man älskar mest kommer att befinna sig i ett annat land, i en annan världsdel, inte på min sida av jorden som känns jobbigt. Självklart kommer vi ha kontakt så ofta som möjligt men jag känner mig ledsen ändå. Det känns som att alla runt omkring mig åker iväg och reser till häftiga ställen medans jag rastlöst ska stanna kvar i mitt tråkiga liv. 

Jag är inte typen som gillar att blotta mina känslor öppet på bloggen men idag orkar jag bara inte bry mig om någonting. Ska bara ligga i sängen med filmer hela dagen och ikväll kanske jag träffar ett gäng kompisar. Idag får det bli en tråkig bloggdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0