Det eviga packandet.

 
Jag har flyttat fram och tillbaka till mina föräldrar hela livet. Varann helg som liten blev varann vecka när jag fyllde 15, och nu kör jag på 2 veckor hos pappa/ 2 veckor hos mamma. Jag trivs att ha det såhär, att kunna välja lite när jag vill och att både bo i Huskvarna & Hovslätt. Men det är packandet som tar på krafterna, att JÄMT glömma nycklar, laddare, viktiga papper, något klädesplagg eller att ens orka packa ner mitt liv i 4 stora väskor.. 

Idag ska jag iallafall "flytta" hem till pappa, blev en filmkväll hemma hos Dennis igårkväll och för någon timma sedan fick jag skjuts hem till mamma. Ska packa ner mina kläder och sånt nu, äta middag och senare blir det nog en powerwalk när jag landat i Hovslätt. I veckan som kommer nu ska jag försöka röra på mig så mycket som möjligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0