Arg.

Jag är så jävla trött på att inte veta vad jag vill göra. Planerar och planerar men kommer ingen vart, vill stanna kvar i Jönköping och jobba samtidigt som jag vill fly härifrån. Språkresa eller Aupair? Jobba i Norge i några månader eller stanna kvar hemma för att börja plugga till hösten? Och vad vill jag plugga till?? Kom in på både Arbetsterapeut & Tandhygienist på högskolan iår men är det något jag vill? Vill jag plugga mer matte & teknikämnen och komma in på högre utbildningar OCH i vilken stad ska jag då plugga i? 

"Alice du verkar så distraherad" Men nähe? Det pågår ett 3:e världskrig i min hjärna samtidigt som jag måste leva i nutidens vardag som består av ströjobb och serietittande. Runt om mig hittar människor sina egna vägar och gör upp planer medans jag står bredvid och trampar i samma vatten hela tiden. Blä.
 
Kanske skulle ha stannat i Grekland där mitt största problem var om jag skulle äta sallad eller en pizza..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0