Bekännelser.

Jag får nästan ont i magen om det blir sådär fantastiskt foto-ljus och jag är kameralös.

Jag är väldigt, väldigt rastlös av mig.
 
Har extrem otur när det gäller mobiltelefoner.

När jag väl börjar prata finns det oftast inga slut.
 

Föredrar 100 gånger om att stå bakom kameran än framför.

 
Men är ändå väldigt mån om att behöva ha många självporträttsbilder. 

Min blogg speglar inte riktigt vem jag är i verkligheten, bara vad som pågår i mitt liv ungefär.

Jag är en perfektionist. 

Har absolut ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv, bara 1 miljon planer.

Samlar lixom lite på skor, parfymer och randiga tröjor. 

Får extrem ångest när jag äter onyttigt eller tränar dåligt, vill helst gå under jorden och aldrig komma tillbaka. 

Blir nästa irriterad på bloggare som uppdaterar dåligt trots att jag själv uppdaterar max 2 gånger/dag.

Varje gång jag ser ett gulligt djur måste jag säga "naaw" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0