2014.04.10.

 
 
Idag blev jag ett truckkort rikare! Spenderade hela gårdagen med boken + övningar på datorn tillsammans me Simon och fick skriva ett teoriprov idag & körde även truck halva arbetsdagen. Tränade igår tidigt på morgonen ihop med Terese så jag har världens träningsvärk i mina ben så jag skippar dagens löptur och parkerar mig istället i sängen resten av kvällen. Har några Pretty Little Liars-avsnitt att catcha upp och behöver vila. 

Mycket bilder på vardagsrummet just nu haha, men det är det enda i lägenheten som blivit någorlunda färdigt, vi behöver fortfarande gardiner, någon mer matta och lite så, så kommer bilder upp bilder senare här i bloggen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0