Kvart i 10 hemma hos mig.

 
 
 
 
 
Nu har vi bott i våran lägenhet i en månad och kommit iordning helt okej. Det fattas krokar till hallen att hänga upp jackor på, gardiner, en skena till taket som vi ska hänga upp en gardin i mellan soffan & sängen och några tavlor till. Jag har verkligen fått gå loss på doftljus och mysprylar så vi har ljusstakar och tända ljus överallt.

Det var en aning dyrare att flytta hemifrån än jag hade tänkt mig, el, bredband, hyra, mat, bil varje månad drar iväg med lönen men vi är ju också 2 som delar så det blir billigare ändå. Allt annat har gått smidigt, funkar superbra att laga mat och handla ihop med Dennis.Det absolut bästa är att varje dag kunna träffas och att varje kväll kunna vara lilla skeden. Inte illa! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för doft på de ljusen som är med på den näst sista och den sista bilden?

Svar: Pink Dragon Fruit - Yankee Candle (stora ljuset), Strawberries & Cream - Star Lytes & Saijo Persimmon - Voluspa (runda) :)
Alice Ekström Syraka

2014-04-29 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0